Toto je práce, kde naplno využiješ němčinu i angličtinu! Můžeš si vybrat, zda budeš pracovat z pohodlí domova nebo z kanceláře v Brně – ale pozor, možnost nelze kombinovat, rozhodnout se musíš pro jednu z variant.
Přidej se do našeho týmu – pošli mi CV V ANGLIČTINĚ a staň se hlasem, který pomáhá našim zákazníkům každý den!
Pracovní náplň
- Komunikace s klienty prostřednictvím telefonu, e-mailu i chatu v německém a anglickém jazyce
- Poskytování informací a řešení požadavků
- Práce s interními systémy
- Spolupráce s kolegy na zlepšování služeb zákazníkům
Co požadujeme?
- Plynulou němčinu (C1/C2) a velmi dobrou angličtinu (B2/C1) - MUST HAVE!
- Trvalý pobyt na území ČR
- Zkušenost z call centra vítána
- Empatii a vstřícné vystupování
- Schopnost učit se novým věcem a rychle reagovat na změny
- Časovou flexibilitu – práce probíhá ve 2 směnách (ranní a odpolední), včetně víkendů a svátků
Co nabízíme?
- Možnost 100% home office (úvodní školení - 10 týdnů v Brně - ubytování zajištěno)
- Dovolenou navíc
- Kafeterii & Příspěvek na stravování
- Edenred & Multisport kartu
- Kurzy a školení
- Podporu při stěhování ze zahraničí
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu civil.e@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát