Máte technické myšlení, rádi komunikujete se zákazníky a hledáte zajímavou pracovní příležitost? Připojte se k týmu v úspěšné výrobní společnosti na pozici ADMINISTRATIVNÍ PODPORA SERVISNÍHO ODDĚLENÍ (45 - 50.000 KČ) a pomáhejte zákazníkům nacházet řešení, která jim usnadní život!
Pokud si myslíte, že jste pro nás ten pravý/pravá zašlete nám svůj životopis ještě dnes!
Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky – poskytování technické podpory prostřednictvím telefonu, e-mailu, aj.
- Řešení technických dotazů a poradenství
- Tvorba kalkulací, nabídek, příprava podkladů pro fakturace
- Koordinace reklamací
- Spolupráce s ostatními odděleními pro efektivní řešení zákaznických požadavků
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Schopnost rychle pochopit technické aspekty našich produktů
- Vynikající komunikační dovednosti a orientace na zákazníka.
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu
- Schopnost komunikace v anglickém jazyce písemnou formou
Co nabízíme?
- Stabilní práci v úspěšné výrobní společnosti
- 25 dnů dovolené a další dny volna formou Sick days
- Dotované stravování
- Multisport kartu
- Průběžné vzdělávání
- Lokalita: Plzeň
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát