Hledám zkušeného PERSONALISTU! Máte výborné komunikační schopnosti? Disponujete alespoň 2 roční praxí v HR oblasti ve výrobní společnosti? Ovládáte náborové techniky a procesy? Domluvíte se anglicky? Chcete být posilou našeho HR odd.? Pak neváhejte zaslat svůj životopis!
Pracovní náplň
- Podpora HR a účetního oddělení - vstupní, výstupní formality, dokumentace, docházka, podklady pro mzdy atd.
- Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
- Starost o stávající zaměstnance
- Aktivní podílení se na náborové činnosti
- Komunikace a aktualizace potřeb oddělení napříč společností
- Reporty
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na humanitní nebo lidské zdroje
- Praxi v oboru Hr ve výrobní solečnosti - nutností
- Angličtinu na velmi dobré úrovní - denní komunikace
- Orientaci v zákoníku práce a mzdové problematice
- Řidičský průkaz sk. B
- Organizační a administrativní dovednosti
- Komunikativnost a schopnost pracovat v týmu
- Schopnost pracovat s HR softwarem a systémy
- Ochota dojíždět do místa výkonu práce - VYŠKOV
Co nabízíme?
- Nástupní plat od 40.000 Kč
- Velmi příjemné prémie
- Osobní ohodnocení
- Stravenkový paušál
- 25 dní dovolené
- Sick days
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvky na vzdělávací kurzy a dopravu
- Firemní akce
- Možnost profesního i platového růstu
- Kancelář ve Vyškově
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát