Rádi byste pracovali pro nadnárodní společnost, která Vám poskytne zázemí a stabilitu? Máte zkušenosti s administrativní prací a domluvíte se maďarsky? V tom případě se těším na Váš životopis! Celosvětově úspěšná společnost, která má široké pole působení, hledá do svého účetního týmu kandidáta na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK S MAĎARŠTINOU
Pracovní náplň
- zpracování objednávek a faktur pro maďarsky mluvící pobočku společnosti
- zadávání příkazů k platbám
- podílení se na měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrkách
- zpracování vnitropodnikových administrativních činností
- komunikace se zákazníky v maďarském jazyce
- reporting vedení společnosti
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání - ekonomického směru výhodou
- praxi v administrativě nebo v účetní oblasti
- pokročilou znalost maďarského jazyka
- znalost MS Excel, SAP - výhodou
- spolehlivost, pečlivost, komunikativnost
Co nabízíme?
- práci ve stabilní mezinárodní společnosti
- bonusový systém
- možnost profesního růstu
- 5 týdnů dovolené
- pružnou pracovní dobu
- místo výkonu práce: Ostrava
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu hradec@acjobs.cz. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát