Hledáme zkušeného kandidáta ze zákaznického servisu s angličtinou na komunikativní úrovni. Chcete vědět víc o dané pozici??? Pošlete nám Váš životopis.
Pracovní náplň
- Zajištění chodu oddělení zákaznického servisu a expedice výrobků
- Kontrola, dohled, řízení zákaznického servisu (expedice hotových výrobků, koordinace rozvozů, koordinace požadavků jednotlivých středisek)
- Kontrola faktur a analýza, tvorba budgetu, organizace inventur
- Komunikace s přepravními službami, zákazníky, dodavateli
- Reporty do zahraničí
- Vedení lidí, organizace práce, motivace, školení, docházka, hodnocení
- Zabezpečení dodržování právních a vnitřních předpisů
- Spolupráce s oddělením kvality (PPAP)
Co požadujeme?
- Minimálně 3 roky praxe ze zákaznického servisu
- AJ komunikativní úroveň - nutná
- NJ výhodou
- Znalost celní legislativy i mimo EU
- Znalost metod PPAP
- Office, JDE, Lotus Notes
- Zkušenost s vedením týmu
Co nabízíme?
- 13. plat
- Bonusy, prémie
- Dovolená navíc
- Vzdělávací kurzy, školení
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní/životní pojištění
- Občerstvení na pracovišti
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu usti@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát