Hledáme zkušeného specialistu zákaznického servisu s praxí ve výrobní společnosti. Hlavními úkoly budou komunikace s klienty a řešení jejich dotazů a problémů, koordinace s interními odděleními v anglickém jazyce. Pokud splňujete požadavky a máte zájem o pozici SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (45-50.000 Kč), zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na vaši odpověď!
Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky, přepravci, ostatními odděleními
- Poskytování vynikajícího zákaznického servisu
- Řešení veškerých dotazů a problémů klientů
- Komunikace s klienty v přátelském a profesionálním duchu
- Zajišťování správného dokumentování a řešení reklamací
- Spolupráce s ostatními odděleními a koordinace řešení problémů
Co požadujeme?
- Praxi ze zákaznického servisu z výrobní společnosti
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní komunikace se zákazníky, přepravci, s vedením)
- SAP, MS Excel na pokročilé úrovni
- Zodpovědnost, pečlivost, analytické myšlení
- Komunikativní a asertivní typ
Co nabízíme?
- Možnost kariérního růstu ve stabilní společnosti
- Kvartální odměny, roční valorizace mezd
- Flexibilní pracovní doba
- Připojištění životní i penzijní, Flexipasy, Multisportka
- Dotované stravování a velký výběr
- 25 dní dovolené, Home Office
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát