Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice. Staňte se součástí společnosti jako PRACOVNÍK/CE ADMINISTRATIVY. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
Pracovní náplň
- zpracování objednávek
- zadávání dat do interního systému
- komunikace se zákazníkem
Co požadujeme?
- dokončené středoškolské vzdělání
- uživatelskou znalost MS Office
- angličtina na úrovni B2 a výše
Co nabízíme?
- 130-150 Kč/hodinu
- 40 hodin/týdně
- pondělí-pátek / 07-15 hodin
- příspěvek na stravu
- možnost karierního postupu
- nástup ihned
- HPP
- místo výkonu práce: Hodonín
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát