HR ADMIN (35-45.000 Kč)

Neaktivní nabídka

35000 - 50000 Kč

mzdové ohodnocení

Plzeň-město

Hledáme zkušeného HR administrátora, který se připojí k našemu týmu. Vaší hlavní rolí bude spravovat a koordinovat administrativní procesy související s lidskými zdroji, sledování pracovních podmínek a případných změn v pracovních smlouvách, správa zaměstnaneckých záznamů a dokumentace, řízení zaměstnaneckých benefitů a podpora manažerů při vedení zaměstnanců. Vidíš se na téhle pozici právě ty? Neváhej zaslat životopis na Sojkova@acjobs.cz


Pracovní náplň

  • Správa dokumentů zaměstnanců
  • Nástupní a výstupní proces
  • Práce s docházkou
  • Komunikace s ostatními odděleními
  • Správa lékařských prohlídek a podkladů pro mzdy

Co požadujeme?

  • Minimálně 1 rok zkušeností v oblasti HR
  • Znalost právních předpisů a pravidel týkajících se lidských zdrojů
  • Schopnost pracovat v týmu a komunikovat s ostatními zaměstnanci na všech úrovních organizace
  • Vynikající organizační schopnosti a pozornost k detailu
  • Vynikající znalost MS Office, zejména Excelu

Co nabízíme?

  • 13.plat
  • 25 dní dovolené
  • Příspěvek na stravu
  • Roční bonusy
  • Příspěvek na penzijko a životko

  • Místo výkonu práce: Plzeň

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty