HR ADMIN (35-45.000 Kč)
35000 - 50000 Kč
mzdové ohodnocení
Hledáme zkušeného HR administrátora, který se připojí k našemu týmu. Vaší hlavní rolí bude spravovat a koordinovat administrativní procesy související s lidskými zdroji, sledování pracovních podmínek a případných změn v pracovních smlouvách, správa zaměstnaneckých záznamů a dokumentace, řízení zaměstnaneckých benefitů a podpora manažerů při vedení zaměstnanců. Vidíš se na téhle pozici právě ty? Neváhej zaslat životopis na Sojkova@acjobs.cz
Pracovní náplň
- Správa dokumentů zaměstnanců
- Nástupní a výstupní proces
- Práce s docházkou
- Komunikace s ostatními odděleními
- Správa lékařských prohlídek a podkladů pro mzdy
Co požadujeme?
- Minimálně 1 rok zkušeností v oblasti HR
- Znalost právních předpisů a pravidel týkajících se lidských zdrojů
- Schopnost pracovat v týmu a komunikovat s ostatními zaměstnanci na všech úrovních organizace
- Vynikající organizační schopnosti a pozornost k detailu
- Vynikající znalost MS Office, zejména Excelu
Co nabízíme?
- 13.plat
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na stravu
- Roční bonusy
- Příspěvek na penzijko a životko
- Místo výkonu práce: Plzeň
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát
Vizitku můžete naskenovat pomocí QR kódu nebo stáhnout kliknutím na tlačítko "Stáhnout vizitku"
Smazat účet
Jste si jisti?
Úspěch
Špatný formát obrázku
Špatný formát životopisu
Ano
Ne
Přidat / upravit
Uložit
Neúspěch
text_acjobs_delete_cv
Požadovaná mzda
Úvazek
Vhodné pro
Odeslat
Vyberte