Hledáte pracovní změnu, kde můžete využít znalost angličtiny? Máte praxi na zákaznické servisu? Ovládáte MS EXCEL na pokročilé úrovni? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět a pošlete svůj životopis! Pro zavedenou mezinárodní společnost hledáme posilu do týmu na pozici: BACK OFFICE S AJ (37-40.000 Kč)
Pracovní náplň
- Denní komunikace s pobočkami spol. a řešení jejich požadavků
- Komunikace s logistikou a výrobou
- Řešení termínů dodání zboží, změn
- Zpracování objednávek
- Denní práce v MS Excel
- Pravidelný reporting
Co požadujeme?
- Anglický jazyk na min. B2 úrovni pro denní komunikaci
- MS Excel pokročilou úroveň
- Zkušenost ze zákaznického servisu - podmínkou
- organizační dovednosti
Co nabízíme?
- 25 dní dovolené
- Bonusy/prémie
- MULTISPORTKA
- Flexibilní pracovní dobu
- Jazykové vzdělávání
- Možnost kariérního růstu
- Nástup možný: IHNED
- Místo výkonu práce: Brno jih
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu industry@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát