Máte již praxi z administrativy, práce s počítačem Vám nečiní problém, stejně jako komunikace v anglickém jazyce? Jste organizačně schopní, komunikativní a máte rádi řád, stejně jako nové výzvy a operativní řešení? Pak hledáme právě Vás! Zašlete mi svůj životopis, představte se a staňte se pravou rukou našeho prezidenta.
Pracovní náplň
- Klíčová administrativní podpora vedení společnosti
- Zpracování a evidence pošty
- Přítomnost na poradách a vedení zápisů, včetně jejich plánování, vedení časového harmonogramu
- Kompletní zajištění služebních cest včetně všech náležitostí - víza, ubytování, pojištění, letenky, taxi...
- Dohled nad vozovým parkem včetně veškeré dokumentace - pojištění STK, nákupy a evidence, zajištění oprav
- Denní komunikace s externími poskytovateli služeb
- Organizačně zaštítit veškeré akce pořádané firmou
- V nepřítomnosti zastoupit recepci
Co požadujeme?
- SOU/SŠ - obor nerozhoduje
- Praxe v administrativě
- Práce na PC - Balíček MS Office a interní systém
- AJ - komunikativní úroveň slovem i písmem
- Komunikativní, prezenční, organizační, argumentační schopnosti
- Časová flexibilita a proaktivita
- ŘP - sk. B - aktivní řidič - služební schůzky
Co nabízíme?
- Nástupní plat od 30.000 Kč/ dle zkušeností
- Bonusy a prémie
- Benefitní program
- Možnost občasné práce z domu
- Flexibilní pracovní doba
- 25 dnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dotovaná strava v místní jídelně
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Vzdělávací kurzy a školení
- Možnost profesního i platového růstu
- Sleva na firemní produkty
- Místo výkonu: Pardubice
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát