Máte zkušenosti s koordinací či vedením týmu? Jste analytická osoba, která se vyzná velmi dobře v programech SAP a Excel? Případně máte zkušenosti v rámci zákaznického servisu a rádi byste se posunuli na supervizorskou pozici? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Úspěšná mezinárodní společnost hledá posilu na pozici: Koordinátor zákaznického servisu
Pracovní náplň
- monitorování aktivit zákaznického centra
- zlepšování procesů
- zpracování analýz a reportů
- komunikace se zahraničním zákaznickým centrem
- spolupráce s účetním i personálním oddělením
Co požadujeme?
- zkušenosti v zákaznickém servisu
- uživatelskou znalost systému SAP a MS Excel
- pokročilou znalost anglického (slovem i písmem)
- analytické schopnosti
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené
- možnost homeoffice
- stravenky
- multisport kartu
- firemní akce
- mobilní telefon a firemní tarif (i k soukromým účelům)
- Nástup: IHNED/dle domluvy
- Lokalita: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát