Koordinátor zákaznického servisu

Neaktivní nabídka

mzdové ohodnocení

Brno - město

Máte zkušenosti s koordinací či vedením týmu? Jste analytická osoba, která se vyzná velmi dobře v programech SAP a Excel? Případně máte zkušenosti v rámci zákaznického servisu a rádi byste se posunuli na supervizorskou pozici? Pak neváhejte a zašlete nám svůj životopis. Úspěšná mezinárodní společnost hledá posilu na pozici: Koordinátor zákaznického servisu


Pracovní náplň

  • monitorování aktivit zákaznického centra
  • zlepšování procesů
  • zpracování analýz a reportů
  • komunikace se zahraničním zákaznickým centrem
  • spolupráce s účetním i personálním oddělením

Co požadujeme?

  • zkušenosti v zákaznickém servisu
  • uživatelskou znalost systému SAP a MS Excel
  • pokročilou znalost anglického (slovem i písmem)
  • analytické schopnosti

Co nabízíme?

  • 5 týdnů dovolené
  • možnost homeoffice
  • stravenky
  • multisport kartu
  • firemní akce
  • mobilní telefon a firemní tarif (i k soukromým účelům)

  • Nástup: IHNED/dle domluvy
  • Lokalita: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.