Jste komunikativní, schopný vyjednávat a zvládate stresové situace? Jste orientovaný na zákazníka a máte zkušenost s prodejem technických produktů či služeb? Nechybí Vám profesionální vystupování a špetka soutěživosti? Administrativní práci berete jako samozřejmost a né nutné zlo? Přihlaste se do výběrového řízení! Pošlete mi Váš životopis k posouzení! Pro významného klienta hledáme vhodného uchazeče na pozici: SPECIALISTA PODPORY PRODEJE-SERVISNÍ SLUŽBY (35-45.000 Kč)
Pracovní náplň
- Péče o stávající klienty a hledání nových klientů
- Podpora týmu obchodníků servisu
- Úzká komunikace s klienty
- Práce s interními databázemi
- Komunikace napříč firmou
Co požadujeme?
- Zkušenosti na obdobné pozici - technický produkt/služba podmínkou
- Mírně pokročilou znalost anglického jazyka
- Velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office)
- Schopnost navazovat kontakty
Co nabízíme?
- Flexibilní pracovní dobu a navíc o půl hodinky kratší
- Měsíční bonusový systém
- 25 dnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Příspěvek do cafeterie
- Příspěvek na multisport kartu
- Mobilní telefon
- Notebook
- Vzdělávací kurzy
- Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát