Máte zkušenosti z administrativní pozice nebo z podpory obchodního oddělení? Zvládnete vyřídit občasný telefonát v angličtině nebo zajistit ubytování v zahraničí? Pak hledáme právě Vás! Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: OBCHODNÍ ASISTENT/KA Praha (40-60.000 Kč)
Pracovní náplň
- Podpora obchodního týmu
- Příprava kalkulací
- Příprava podkladů pro smlouvy
- Správa administrativy
- Komunikace s obchodními partnery
- Spolupráce napříč odděleními
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Zkušenost z administrativy
- Pokročilá znalost MS Excel (kontingenční tabulky, Vlookup, pokročilé funkce)
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené
- Zdravotní volno
- Benefitní systém
- Roční odměny
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost dalšího vzdělávání
- Příspěvek na sport
- Termín nástupu: Ihned nebo dle domluvy
- Místo výkonu práce: Praha
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát