Jste člověk kovaný v interním HR, ovládáte anglický jazyk na výborné úrovni a chcete se realizovat v mezinárodní společnosti? Pak hledáme právě Vás!!! Nadnárodní společnost působící v oblasti informačních a komunikačních technologii hledá zkušeného kandidáta na pozici: HR SPECIALIST
Pracovní náplň
- zodpovědnost za HR procesy pobočky v ČR a několika zahraničních poboček
- podpora manažerů a zaměstnanců v souladu se zákoníkem práce
- správa HR dokumentace (pracovní smlouvy, dodatky, ukončení PP)
- organizace školení
- náborová činnost – vedení VŘ, komunikace s personálními agenturami
- spolupráce s oddělením hodnocení a odměňování
- účast na veletrzích práce, firemních akcí apod.
Co požadujeme?
- VŠ
- víceletou praxi na obdobné pozici v oblasti interního HR
- anglický jazyk na pokročilé úrovni slovem i písmem
- výbornou znalost zákoníku práce
- MS Office (Excel)
- výborné komunikační a organizační schopnosti
Co nabízíme?
- perspektivní uplatnění v nadnárodní společnosti a multikulturním prostředí
- možnost odborného i jazykového vzdělávání
- stravenky
- flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- místo výkonu práce: Brno
Další informace
Are you interested in this position? If so, send us your resume to e-mail address plzen@acjobs.cz.
We are looking forward to meeting you!
Doporuč inzerát