ADMINISTRATIVNÍ PODPORA (20 hod/týden)

Neaktivní nabídka

15000 - 20000 Kč

mzdové ohodnocení

Praha hl. Město

Jsi komunikativní, přátelská a organizovaná osobnost? Máš zkušenosti s administrativní podporou kanceláře nebo z recepce? Hledáš práci, kde se budeš podílet na příjemné atmosféře? Chceš pracovat na poloviční úvazek? Tak nám pošli svoje CV! Pro mezinárodní stavební společnost hledáme posilu na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA (20 hod/týden)


Pracovní náplň

  • Administrativní podpora kanceláře
  • Uvádění návštěv
  • Objednávání občerstvení a kancelářských potřeb
  • Zajištění korespondence – odchozí i přijatá pošta
  • Vkládání došlých faktur do interního systému

Co požadujeme?

  • SŠ vzdělání
  • Anglický jazyk – B1
  • Znalost MS Office, oceníme hlavně Excel
  • Zkušenosti na obdobné pozici výhodou

Co nabízíme?

  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days
  • Stravenky
  • Flexi pass

  • Možnost nástupu IHNED
  • Místo výkonu zaměstnání: Praha 6

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu jobs@acjobs.cz. Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.