Stabilní společnost hledá administrativního pracovníka s německým a anglickým jazykem! Chceš využít jazyky? Máš rád komunikaci se zákazníky? Když je problém vyřešíš ho s klidnou hlavou? Umíš si práci zorganizovat? Jestli na všechny otázky je odpověď ANO, tak zasílej svůj životopis na Sojkova@acjobs.cz A staň se naším novým parťákem na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (MOŽNOST HOME OFFICE)
Pracovní náplň
- komunikace se zákazníkem
- řešení žádostí zákazníka
- zadávání dat do interního systému
- hlídání včasného příchodu plateb
Co požadujeme?
- komunikativní anglický i německý jazyk
- znalost MS Office
- komunikativnost
- zkušenosti v zákaznickém servisu VÝHODOU
Co nabízíme?
- 25 dní dovolené
- možnost home office
- benefit karta
- roční bonusy
- místo výkonu práce: Plzeň
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát