ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (MOŽNOST HOME OFFICE)

30000 - 33000 Kč

mzdové ohodnocení

Plzeň-město

Stabilní společnost hledá administrativního pracovníka s německým a anglickým jazykem! Chceš využít jazyky? Máš rád komunikaci se zákazníky? Když je problém vyřešíš ho s klidnou hlavou? Umíš si práci zorganizovat? Jestli na všechny otázky je odpověď ANO, tak zasílej svůj životopis na Sojkova@acjobs.cz A staň se naším novým parťákem na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK (MOŽNOST HOME OFFICE)


Pracovní náplň

  • komunikace se zákazníkem
  • řešení žádostí zákazníka
  • zadávání dat do interního systému
  • hlídání včasného příchodu plateb

Co požadujeme?

  • komunikativní anglický i německý jazyk
  • znalost MS Office
  • komunikativnost
  • zkušenosti v zákaznickém servisu VÝHODOU

Co nabízíme?

  • 25 dní dovolené
  • možnost home office
  • benefit karta
  • roční bonusy

  • místo výkonu práce: Plzeň

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.