Baví tě komunikace a zvládáš ji i ve francouzštině a angličtině? Hledáš parádní job, kde ti umožní i tři dny v týdnu homeoffice? Pokud navíc zvládneš řešit věci v klidu a s chladnou hlavou, tak mi pošli životopis na: vlckova@acjobs.cz Staň se naším: ADMINEM ODDĚLENÍ OBJEDNÁVEK (35-40.000 Kč)
Pracovní náplň
- komunikace se zákazníky převážně ve francouzském a anglickém jazyce
- péče o klientský účet a jeho pravidelná aktualizace
- asertivní jednání při řešení problémů
- tvorba reportů
- další administrativa
Co požadujeme?
- komunikaci ve francouzském a anglickém jazyce
- řešení problémů s chladnou hlavou
- práci v týmu ale i schopnost samostatného rozhodování
Co nabízíme?
- MOŽNOST PRÁCE NA HOMEOFFICE AŽ 3 DNY V TÝDNU
- nástup možný ihned
- 25 dní dovolené
- jazykové kurzy
- placené přesčasy
- 13.mzda
- penzijko
- cafeterie
- místo výkonu práce: Praha 5
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát