Chcete pracovat a komunikovat s lidmi po celém světě? Umíte perfektně anglicky? Pošlete nám váš životopis na pozici ZÁKAZNICKÝ SERVIS (40-43.000 Kč)!!!
Pracovní náplň
- Kontroluje a zadává objednávky zákazníků v systému SAP
- Připravuje potřebnou dokumentaci související s expedicemi
- Aktualizuje a udržuje příslušné informace v databázi
- Zná a ověřuje logistické specifikace přidělených zákazníků
- Provádí společně s Obchodním oddělením evidenci a údržbu knihy objednávek zákazníků (zákaznické údaje, místa určení, ceny, množství atd.)
- Kontakt se zákazníky za účelem kontroly objednávek
- Koordinace se skladem a plánování pro zajištění včasných dodávek
- Provádění a sledování oznámení o nákladu dopravcům
- Sledování spokojenosti zákazníků
- Sledování ukazatelů kvality služeb a rychlosti dodávek zákazníkům, uplatňování vhodných opatření, která umožňují korigovat odchylky od stanovených cílů
- Analyzujte možné odchylky mezi kótovanými objemy a přijatými objednávkami
- Sledování logistického toku od jeho plánování až po potvrzení jeho doručení zákazníkovi, řešení případných incidentů, které mohou nastat
Co požadujeme?
- Minimálně 3 až 5 let zkušeností na obdobných pozicích v průmyslových odvětvích, nejlépe v automobilovém sektoru
- Pokročilou znalost Microsoft Office
- Schopnost být rozhodný a snadno se rozhodovat
- Zaměření na detail, analýzu a kritické situace
- Schopnost jasně komunikovat a vyjednávat
- Schopnost pracovat pod tlakem
- Výhodou znalost LEAN výroby (VSM, 5S, SMED, ...)
- Velmi vysokou úroveň angličtiny (denní používání)
- Týmového hráče
Co nabízíme?
- Stabilní a stále se rozvíjející nadnárodní společnost
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- Možnost vzdělávání a stáží v zahraničí
- Straveky
- Nástup možný IHNED
- Lokalitu: Klášterec nad Ohří
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu usti@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát