Máš technické znalosti, jsi komunikativní a hledáš práci jen na ranní směnu? Pokud zvládáš také administrativu a hledáš rozmanitou práci, pak pošli životopis na: vlckova@acjobs.cz Doplň naší partu a buď: ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE PRO ODDĚLENÍ PŘÍJMU (35-38.000 Kč)
Pracovní náplň
- příjem zboží
- administrativní správa zakázek
- správa reklamací - úzká spolupráce s oddělením kvality
- komunikace se zákazníky
Co požadujeme?
- středoškolské vzdělání - ideálně technického směru
- řidičský průkaz
- technické znalosti
- znalost práce na PC (SAP výhodou)
- znalost AJ/NJ (výhodou)
Co nabízíme?
- NÁBOROVÝ BONUS 17.000 KČ
- 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijko
- jen ranní směna
- jazykové kurzy
Místo výkonu práce: Plzeň - město
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát