Umíš anglicky a německy a hledáš místo v administrativě? Baví Tě komunikace a hledáš společnost, která Ti nabídne možnost home office a další nadupané benefity? Pak mi pošli životopis na vlckova@acjobs.cz Buď naše: ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (35-40.000 Kč)
Pracovní náplň
- podpora obchodního oddělení
- komunikace se zákazníky a dodavateli
- kontrola údajů v rámci objednávek
Co požadujeme?
- komunikativní angličtinu a němčinu
- praxi na administrativní pozici (uznáváme i dlouhodobou brigádu)
- zkušenosti se SAPem (výhodou, klidně tě s ním naučíme)
Co nabízíme?
- MOŽNOST ZKRÁCENÉHO ÚVAZKU
- až 30 dní dovolené - v závislosti na odpracovaných letech
- pružná pracovní doba
- sleva na stravování ve firemní kantýně
- jazykové kurzy
- příspěvek na volnočasové aktivity
- příspěvek na penzijko
- pravidelný homeoffice
- místo výkonu práce: Plzeň - město
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát