ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (35-40.000 Kč)

35000 - 40000 Kč

mzdové ohodnocení

Plzeň-město

Umíš anglicky a německy a hledáš místo v administrativě? Baví Tě komunikace a hledáš společnost, která Ti nabídne možnost home office a další nadupané benefity? Pak mi pošli životopis na vlckova@acjobs.cz Buď naše: ASISTENT/-KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (35-40.000 Kč)


Reagujte! Budete mezi prvními.
Možnost home-office

Pracovní náplň

  • podpora obchodního oddělení
  • komunikace se zákazníky a dodavateli
  • kontrola údajů v rámci objednávek

Co požadujeme?

  • komunikativní angličtinu a němčinu
  • praxi na administrativní pozici (uznáváme i dlouhodobou brigádu)
  • zkušenosti se SAPem (výhodou, klidně tě s ním naučíme)

Co nabízíme?

  • MOŽNOST ZKRÁCENÉHO ÚVAZKU
  • až 30 dní dovolené - v závislosti na odpracovaných letech
  • pružná pracovní doba
  • sleva na stravování ve firemní kantýně
  • jazykové kurzy
  • příspěvek na volnočasové aktivity
  • příspěvek na penzijko
  • pravidelný homeoffice

    Místo výkonu práce: Plzeň - město

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.