Baví Vás obchod a komunikace? Chcete možnost využItí jazyků denně při práci a komunikovat s celým světem? Umíte dobře anglicky a německy? Hledáte možnost práce z domova a pružnou pracovní dobu!!! Pošlete nám váš životopis na pozici CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE!!!
Pracovní náplň
- Komunikace se zákazníky
- Správa zákaznického portfolia
- Zákaznický servis
- Vyřizování požadavků zákazníků
- Zadávání dat do systému SAP a MS Excel
- Reporting
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ
- Zkušenosti ze zákaznického servisu
- Anglický a německý jazyk na středně pokročilé úrovni PODMÍNKOU
- Další jazyky velkou výhodou (francouzský, italský)
- Znalost systému SAP
- MS Excel pokročilou úroveň
Co nabízíme?
- Pružnou pracovní dobu
- Možnost práce na home office po zaučení až 50%
- 25 dnů dovolené
- Jazykové kurzy a další rozvoj
- Možnost profesního růstu
- Pracoviště Teplice
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu usti@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát