TEAM LEADER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (3000–3500 €)

Neaktivní nabídka

3000 - 3500 Kč

mzdové ohodnocení

Slovensko

Máte zkušenosti s vedením pracovníků zákaznického servisu pro vřetenové obráběcí stroje? Domluvíte se anglicky a nevadí Vám cestování? Chcete pracovat pro špičkovou zahraniční společnost? TEAM LEADER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (3000–3500 €)


Pracovní náplň

  • Vedení servisu a specialistů CS podpory.
  • Provozní plánování zdrojů služeb za účelem dosažení nejvyšší spokojenosti zákazníků.
  • Včasná eskalace problémů ze strany zákazníků.
  • Sledování KPI společnosti.
  • Udržování aktuálních informací o službách ve vnitropodnikových databázích.
  • Pravidelný reporting.
  • Identifikování oblastí pro krátkodobou a dlouhodobou změnu ke zlepšení ziskovosti a zkrácení dodacích lhůt.
  • Využití silných stránek ZS a řešení případných slabých stránek.
  • Zajistit splnění odpovědnosti ze všech servisních smluv.
  • Zefektivnit a zlepšit procesy.
  • Komunikace se zákazníkem, zjišťování spokojenosti.
  • Příprava programu školení a rozvoje pro všechny servisní techniky.

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru.
  • Praxi v oblasti vedení zákaznického servisu obráběcích strojů nebo technických či ekonomických oborech.
  • Zkušenosti s prací v mezinárodní společnosti.
  • Anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití).
  • Komunikativnost, flexibilitu.
  • Prezentační a týmové dovednosti.

Co nabízíme?

  • Zajímavé finanční ohodnocení.
  • Dárkové poukazy.
  • Příspěvek na stravování.
  • Notebook.
  • Mobil.
  • Místo pracoviště: Bratislava

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi.

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty