Máte zkušenosti s vedením pracovníků zákaznického servisu pro vřetenové obráběcí stroje? Domluvíte se anglicky a nevadí Vám cestování? Chcete pracovat pro špičkovou zahraniční společnost? TEAM LEADER ZÁKAZNICKÉHO SERVISU (3000–3500 €)
Pracovní náplň
- Vedení servisu a specialistů CS podpory.
- Provozní plánování zdrojů služeb za účelem dosažení nejvyšší spokojenosti zákazníků.
- Včasná eskalace problémů ze strany zákazníků.
- Sledování KPI společnosti.
- Udržování aktuálních informací o službách ve vnitropodnikových databázích.
- Pravidelný reporting.
- Identifikování oblastí pro krátkodobou a dlouhodobou změnu ke zlepšení ziskovosti a zkrácení dodacích lhůt.
- Využití silných stránek ZS a řešení případných slabých stránek.
- Zajistit splnění odpovědnosti ze všech servisních smluv.
- Zefektivnit a zlepšit procesy.
- Komunikace se zákazníkem, zjišťování spokojenosti.
- Příprava programu školení a rozvoje pro všechny servisní techniky.
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru.
- Praxi v oblasti vedení zákaznického servisu obráběcích strojů nebo technických či ekonomických oborech.
- Zkušenosti s prací v mezinárodní společnosti.
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití).
- Komunikativnost, flexibilitu.
- Prezentační a týmové dovednosti.
Co nabízíme?
- Zajímavé finanční ohodnocení.
- Dárkové poukazy.
- Příspěvek na stravování.
- Notebook.
- Mobil.
- Místo pracoviště: Bratislava
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi.
Doporuč inzerát