Do týmu zavedené advokátní kanceláře působící v centru Prahy v současné době hledáme kolegyni či kolegu na pozici Recepční. Nabízenou pozici rádi probereme s těmi, kterým nechybí úsměv na tváři, smysl pro detail a jsou týmovými hráči.
Pracovní náplň
- Zodpovědnost za klientskou zónu společnosti (včetně uvádění a obsluhy příchozích návštěv)
- Rezervace a obsluha zasedacích místností
- Vyřizování příchozích telefonických hovorů a elektronické pošty
- Zodpovědnost za sklad kancelářských potřeb
- Objednávání občerstvení a cateringu na jednotlivé akce
- Další dílčí administrativní a organizační úkoly
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici, ideálně z oblasti služeb/poradenských firem
- Pokročilou znalost anglického jazyka
- Dobrou znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel)
- Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
- Reprezentativní vystupování
- Schopnost pracovat a vystupovat samostatně, ale i jako součást týmu
- Diskrétnost, loajalitu a pečlivost
Co nabízíme?
- Zajímavou pracovní příležitost v přátelském kolektivu trvale rostoucí společnosti
- Vynikající finanční ohodnocení a propracovaný systém firemních benefitů
- Moderní pracovní prostředí v centru Prahy
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát