Chcete využívat angličtinu na denní bázi? Baví Vás administrativa a vyřizování? Chcete získat zkušenosti v mezinárodně úspěšné společnosti? Pak hledáme právě Vás! Do české firmy s mnohaletou tradicí hledáme posilu na pozici: ASISTENT/KA MANAGMENTU (30-35.000 Kč)
Pracovní náplň
- Kompletní zajištění chodu kanceláře
- Starost o agendu a time managment vedení společnosti
- Spolupráce s odděleními napříč společností
- Support pro HR oddělení
- Plánování firemních akcí
Co požadujeme?
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost angličtiny slovem i písmem - komunikace na denní bázi
- Pokročilou znalost balíčku MS OFFICE
- Řidičské oprávnění skupiny B
Co nabízíme?
- Zázemí stabilní české společnosti
- Motivační ohodnocení
- Týden dovolené navíc
- Příspěvek na závodní stravování, výběr z jídel
- Mobilní telefon i pro soukromé účely
- Nástup možný ihned
Místo výkonu práce: Kuřim
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu electro@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát