OFFICE MANAŽER/KA S PŘESAHEM DO HR (25-32.000 KČ)

Neaktivní nabídka

25000 - 32000 Kč

mzdové ohodnocení

Brno - město

Jsi energická a komunikativní osobnost? Máš ráda pořádek a věci na svém místě? Zajímá tě i oblast HR? Globální biotechnologická společnost hledá do svého týmu nového člena na pozici: OFFICE MANAŽER/KA S PŘESAHEM DO HR (25-32.000 KČ)


Reagujte! Budete mezi prvními.
Dovolená navíc

Pracovní náplň

  • Komplexní zajištění chodu kanceláře
  • Přepojování hovorů, vítání a usazování návštěv
  • Příprava podkladů pro vedení společnosti (administrativa)
  • Komunikace napříč celou firmou a jednotlivými odděleními
  • Zajišťování obchodních a služebních cest (víza, letenky, ubytování, rezervace apod.)
  • Podpora HR procesů (tvorba personální dokumentace, organizace lékařských prohlídek)
  • Zajištění občerstvení pro návštěvy a zaměstnance
  • Evidence a zpracování pošty
  • Správa vozového parku

Co požadujeme?

  • Dobré komunikační dovednosti a skvělé organizační schopnosti
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
  • Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Dokončené SŠ vzdělání
  • Praxe na podobné pozici vítána

Co nabízíme?

  • 25 dní dovolené a 3 sick days
  • Nové moderní kanceláře
  • Služební telefon i pro soukromé účely
  • MULTISPORT KARTA
  • Stravenky a další firemní benefity
  • Pozice vhodná pro muže i ženy

  • Nástup možný: IHNED
  • Místo výkonu práce: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu industry@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty