Máte zkušenosti s prací asistentky? Chtěla byste být pravou rukou v obchodním či nákupním oddělení? Bez problémů se dorozumíte anglicky? Pak hledáme právě Vás! Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: ASISTETKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Pracovní náplň
- plánování kalendáře nadřízeného
- plánování a účast na poradách
- zápisy z porad
- převzetí a vyřízení pošty
- plánování pracovních cest nadřízeného převážně do zahraničí (letenky, hotely)
- vyúčtování pracovních cest
- nákup drobného materiálu do kanceláře
- komunikace s dalšími odděleními ve společnosti
- příprava reportů
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti na obdobné pozici
- komunikativní znalost anglického jazyka (někteří kolegové v týmu jsou cizinci)
- uživatelská znalost MS Office
- pečlivost, samostatnost, dobré organizační schopnosti
Co nabízíme?
- kvartální odměny
- týden dovolené navíc
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- termín nástupu IHNED (nebo dle domluvy)
- místo výkonu práce: poblíž Kralup nad Vltavou
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát