Chcete se stát součástí nadnárodní společnosti? Chcete využít své jazykové dovednosti a rozšířit znalosti v oblasti nákupu? Pokud ano, neváhejte a zašlete nám Váš životopis!
Pracovní náplň
- Pravidelná komunikace s dodavateli + hledání nových, řešení problémů
- Příprava nabídek, analýza nákladů, kontrola cenových nabídek + jejich úspora
- Sledování procesu RFQ a dodavatelských dodávek + koordinace včasného plnění
- Zajištění nákupu strategických položek
- Kontrola objednávek a práce s vlastním interním systémem – udržování aktuálnosti
- Zastupování nákupu na poradách
- Optimalizace zásob
- Zkoordinovat požadavky zákazníka s dodavatele
- Péče kolem nevyužitých zásob
- Podpora dalších oddělení
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Komunikativní znalost angličtiny (komunikace s dodavateli) – nutností
- NJ jazyk výhodou
- Praxe na obdobné pozici v nákupu nutností
- Praxe v technické nebo obchodní oblasti výhodou
- Znalost práce se SAP výhodou
- Výborné komunikační dovednosti (schopnost porozumět jiným zemím a kulturám)
- Vyjednávací schopnosti
Co nabízíme?
- Mzda dle dosavadních zkušeností až 50000 Kč i každoročním postupným navyšováním
- 13. plat
- Příspěvek na dopravu až 2.500 Kč za měsíc
- 25 dní dovolené
- Docházkový bonus
- Zvýhodnění telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
- Dotované závodní stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Multisport kartu
- Velmi moderní, čisté a příjemné pracoviště
- Pozice je vhodná pro muže i ženy
- Místo výkonu práce: Brno venkov
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát