Chcete se stát pravou rukou vedení úspěšné nadnárodní společnosti? Máte ve věcech přehled a zvládáte toho víc najednou? Chcete využívat angličtinu na denní bázi? Pak hledáme právě Vás! Do úspěšné nadnárodní společnosti hledáme posilu na pozici: ASISTENT/KA MANAGMENTU SPOLEČNOSTI (30-35.000 Kč)
Pracovní náplň
- Kompletní zajištění chodu kanceláře
- Starost o agendu a time managment vedení společnosti
- Zajišťování letenek, hotelů, správa kalendáře CEO
- Spolupráce s odděleními napříč společností
- Plánování firemních akcí
Co požadujeme?
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost angličtiny na velmi dobré úrovni - slovem i písmem
- Znalost balíčku MS OFFICE
- Řidičské oprávnění skupiny B
Co nabízíme?
- Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
- Možnost se dále rozvíjet a posouvat
- Jazykové kurzy
- Týden dovolené navíc
- Finanční příspěvek na stravování
- Intenzivní použití cizího jazyka
- Příspěvky na sportování
Místo výkonu práce: Hradec Králové
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát