Jste komunikativní člověk, který se nebojí používat angličtinu? Umíte plnit zadané úkoly samostatně a chcete pracovat v příjemném kolektivu s pružnou pracovní dobou? Stačí zaslat Váš životopis! Stabilní mezinárodní společnost hledá nového člena týmu na pozici: SPECIALISTA/KA BACK OFFICE S AJ (28-34.000 Kč)
Pracovní náplň
- fakturace, příjem a zpracování objednávek
- komunikace v AJ s obchodními partnery
- komunikace se zákazníky - kompletní zákaznický servis
- asistentské práce v back office dle nadřízeného
- komunikace napříč firmou
- příprava podkladů dle požadavků
Co požadujeme?
- min. SŠ vzdělání
- anglický jazyk nutností – každodenní využití (3 týdenní zaškolení v zahraničí)
- uživatelskou znalost Excelu
- vhodné i pro absolventy
Co nabízíme?
- práci pro významnou nadnárodní společnost
- pružnou pracovní doba
- přátelské týmové prostředí
- 5 týdnů dovolené
- 2 sick days
- firemní akce
- příspěvek na stravování
- věrnostní odměny
- jazykové kurzy
- příspěvek na penzijko nebo životko
- místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát