Máte zkušenost v administrativě, ideálně pak v logistice? Obchodní administrativa a fakturace Vám nejsou cizí? Pak hledáme právě Vás! Do mezinárodní společnosti hledáme posilu na pozici: ZKUŠENÝ REFERENT (až 32.000 Kč)
Pracovní náplň
- Zpracování obchodních případů a fakturace
- Asistence při koordinaci administrativy pro slovenské klienty
- Spolupráce a komunikace s dodavateli a partnery
- Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
Co požadujeme?
- SŠ v oboru logistika, ekonomie, administrativa, nebo obchod
- Praxe v administravě alespoň 1 rok
- Zkušenost s vedením lidí velkou výhodou
- Zkušenosti s fakturací, obch. administrativou
- Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost
Co nabízíme?
- Práce pro významnou a stabilní společnost
- Dovolená navíc
- SickDays
- Stravenky a multisport kartu
- Firemní akce
- Motivační systém odměn
- Nástup možný IHNED
- Místo výkonu práce: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát