Hledáte novou pracovní výzvu a umíte to s čísly? Máte ekonomické vzdělání či praxi a domluvíte se anglicky? Tak nám ihned zašlete životopis a získejte práci jako ÚČETNÍ!
Pracovní náplň
- Komunikace s centrem sdílených služeb (AJ)
- Příprava podkladů a kontrola zaúčtování výpisů, pokladních operací, zápočtů pohledávek a závazků atd.
- Spolupráce a příprava podkladů při měsíční a roční závěrce, při auditních prověrkách
- Zajištění včasnosti úhrad kritickým dodavatelům
- Kontrola třístranného obchodu, importu a exportu pro účely DPH
Co požadujeme?
- Min. SŠ vzdělání, ekonomická směr výhodou
- Praxe na účetní pozici výhodou
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Znalost systému SAP výhodou
- Pečlivost, důslednost, samostatnost
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené + 3 sickdays
- Pružná pracovní doba
- Možnost občasného homeoffice
- Možnost dalšího vzdělávání
- Příspěvek na stravování a volnočasové aktivity
- Příspěvek na penzijní/životní pojištění
- Místo výkonu práce: Měřín, okres Žďár and Sázavou
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu industry@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát