Máte zkušenosti s nastavováním a automatizací procesů v oblasti nákupu a plateb (P2P)? Jste „vizionář“, který chce stávající procesy neustále posouvat a zlepšovat? Bez problémů jste schopni své vize představit svému týmu expertů na danou problematiku? Pak hledáme právě Vás! Nadnárodní technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: PROCESNÍ MANAŽER Praha
Pracovní náplň
- vedení 15-členného týmu (Data Analytici, Projektoví manažeři, SCM, Specialisti automatizace procesů aj.)
- mentoring svěřeného týmu
- optimalizace procesů v oblasti P2P (Purchase to Pay)
- zaměření se na snižování nákladů a hledání úspor
- zvyšování kvality poskytovaných služeb
- hledání dalších možností v oblasti automatizace digitalizace procesů v rámci nákupu, zpracování objednávek, vystavení faktur až po finální platby
- implementace globálních procesů na místní úroveň
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti v oblasti nastavování procesů P2P
- zkušenosti s vedením týmu podmínkou
- pokročilou znalost anglického jazyka (mezinárodní tým)
- výborné prezentační dovednosti
Co nabízíme?
- práci v mezinárodním týmu
- kafeterii
- 5 týdnů dovolené
- sick days
- home office
- příspěvky na penzijní nebo životní pojištění
- stravenky
- nástup: IHNED (nebo dle domluvy)
- lokalita: Praha
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát