INTERIM - FINANČNÍ ÚČETNÍ (2-3 měsíce)

39000 - 40000 Kč

mzdové ohodnocení

Praha hl. Město

O nás SOLEK je přední energetickou skupinou, zabývající se projektováním, výstavbou a provozem solárních elektráren v Evropě a Latinské Americe. Za pomoci obnovitelných zdrojů přistupuje k budoucnosti naší planety zodpovědně a ekologicky, a to je důvod proč budujeme a udržujeme Solární elektrárny. Naše solární elektrárny úspěšně fungují na území Česka, Slovenka, Rumunska a Chile. Máme kanceláře v Praze a v Santiagu a nedávno jsme založili nové pobočky na Kypru v Kolumbii a v Peru. Neustále usilujeme o nové příležitosti a možnosti na trhu se solární energií. V rámci našeho růstu zvažujeme nové pobočky a elektrárny v Maďarsku, na jihu Evropy (Řecko, Portugalsko) a Vietnam, jako další země pro naši expanzi. Plánujeme prozkoumat jejich potenciál na trhu solární energií a začít výstavbu i v těchto zemích. Naším dlouhodobým cílem je vytvořit si portfolio projektů, jejichž výstavba bude přesahovat energetický výkon přes 1 GigaWatt. Přidejte se k nám a chopte se příležitosti zrealizovat s námi naši vizi pro zelenější a zodpovědnější budoucnost. Získejte možnost pracovat a vyvíjet zajímavé projekty v rostoucí firmě s velkým potenciálem!


Pracovní náplň

    - Provádění dokladové inventarizace rozvahových účtů
    - Součinnost na před auditu a auditu řádné a mimořádné účetní závěrky (měsíc, rok, fiskální rok)
    - Vypočtení, předpis a zúčtování dohadných položek ke dni řádné a mimořádné účetní závěrky
    - Průběžné sledování legislativních změn a aktivní účast na schválených školeních, kurzech a seminářích ve prospěch používané odbornosti
    - Zápisy prováděné a kontrolované nad účetními deníky svěřených entit jsou vedeny věrně a poctivě
    - Řádné a mimořádné účetní závěrky jsou sestaveny v souladu s termíny přijatými závazným vnitřním předpisem (měsíční účetní závěrky, roční účetní závěrky a fiskální účetní závěrky)
    - Pokyny spolupracujícího auditora a jiného externího poradce jsou naplňovány v souladu s přijatými plány a ve stanovených lhůtách
    - Další úkoly dle instrukcí nadřízeného (Hlavní účetní)

Co požadujeme?

    - Praktická zkušenost s vedením účetnictví v délce minimálně 3 let praxe
    - Prokazatelná dobrá orientace v platné legislativě ve věcech účetnictví a ve věcech daní a schopnost naučené aplikovat v praxi
    - Předchozí zkušenosti s účtováním faktur, rekonciliací účtů a účtováním poklady
    - Předchozí zkušenosti s účetním systémem Navision jsou výhodou
    - Dobrá znalost MS Office a EIS
    - Středoškolské vzdělání s maturitou
    - Dobrá úroveň angličtiny

Co nabízíme?

    - 25 dní dovolené
    - Občerstvení na pracovišti
    - Možnost Home-office
    - Práce v mezinárodním a dynamickém prostředí
    - Práce v zajímavém a rostoucím odvětví

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.