REFERENTKA ADMINISTRATIVY (AŽ 25 000 KČ)

20000 - 25000 Kč

mzdové ohodnocení

Brno

Chcete pracovat v mezinárodní společnosti? Máte zkušenost v administrativě, ideálně pak v logistice? Máte zkušenost s fakturací a obchodní administrativou? Můžete nastoupit takřka ihned? Pak se budu těšit na Váš životopis! Do mezinárodní společnosti hledáme posilu na pozici: REFERENTKA ADMINISTRATIVY (AŽ 25 000 KČ).


Reagujte! Budete mezi prvními.
Nástup možný ihned

Pracovní náplň

  • Zajištění nákupních objednávek
  • Organizace přesunů zboží a řešení skladových zásob
  • Spolupráce a komunikace s dodavately a partnery
  • Správa fakturačních dokladů a jejich zpracování
  • Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
  • Iventura, reporting

Co požadujeme?

  • VŠ nebo SŠ v oboru logistika/ekonomie/administrativa/obchod
  • Praxe v logistice, administrativě alespoň 1 rok
  • Znalost MS Office a ERP systému (Navision bude výhodou)
  • Zkušenosti s fakturací, obchodní administrativou
  • Znalost anglického jazyka, stačí na úrovni porozumění textu
  • Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost

Co nabízíme?

  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny SickDays
  • Stravenky a multisport kartu
  • Firemní akce
  • Pružnou pracovní dobu

  • Nástup: IHNED nebo do 1.4.2021
  • Lokalita: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu it@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.