Chcete pracovat v mezinárodní společnosti? Máte zkušenost v administrativě, ideálně pak v logistice? Máte zkušenost s fakturací a obchodní administrativou? Můžete nastoupit takřka ihned? Pak se budu těšit na Váš životopis! Do mezinárodní společnosti hledáme posilu na pozici: REFERENTKA ADMINISTRATIVY (AŽ 25 000 KČ).
Pracovní náplň
- Zajištění nákupních objednávek
- Organizace přesunů zboží a řešení skladových zásob
- Spolupráce a komunikace s dodavately a partnery
- Správa fakturačních dokladů a jejich zpracování
- Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
- Iventura, reporting
Co požadujeme?
- VŠ nebo SŠ v oboru logistika/ekonomie/administrativa/obchod
- Praxe v logistice, administrativě alespoň 1 rok
- Znalost MS Office a ERP systému (Navision bude výhodou)
- Zkušenosti s fakturací, obchodní administrativou
- Znalost anglického jazyka, stačí na úrovni porozumění textu
- Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny SickDays
- Stravenky a multisport kartu
- Firemní akce
- Pružnou pracovní dobu
- Nástup: IHNED nebo do 1.4.2021
- Lokalita: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu it@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát