MANAGER V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE (40-70.000 Kč)

40000 - 70000 Kč

mzdové ohodnocení

Máte zkušenosti s budováním dlouhodobých vztahů se zákazníky? Dovedete vést obchodní tým a můžete prokázat své výsledky? Baví Vás překonávat nové výzvy?


Česká firma

Pracovní náplň

  • vybuduješ si vlastní tým, který povedeš
  • jako vedoucí pobočky bude hlavním úkolem:
    - plnění obchodních plánů týmu,
    - hledání nových obchodních příležitostí, kdy se nebudeš bát oslovit nové klienty,
    - vedení obchodních jednání, u kterých je náročné vyjednávání podmínek,
    - uzavírání smluv a nastavení spolupráce,
    - udržování vztahů se stávajícími klienty, zajišťovat u nich nové nábory,
  • výsledky obchodních plánů zodpovídáš vedení společnosti
  • pravidelně představuješ svou vizi a kroky k rozvoji pobočky a následně je realizuješ
  • částečně se budeš stále věnovat i pracovní náplni náboru

Co požadujeme?

  • minimálně ukončené středoškolské vzdělání
  • schopnost plnit obchodní plány, orientaci na výsledek svěřeného týmu
  • umět vést, motivovat menší tým s férovým přístupem, který se za čas rozroste a zároveň je samozřejmostí být kvalitativním členem, který nechá za sebe mluvit své činy
  • musíš být dobrý/á v obchodu, nebát se oslovit nové klienty, jet na schůzku a uzavřít smlouvu
  • budeš pečovat o stávající klienty, u kterých tě představíme
  • pokud se anglicky nebo německy domluvíš mezi přáteli, je to skvělé
  • měla by tě bavit práce s lidmi i u počítače
  • řidičský průkaz skupiny B, rádi ti svěříme na schůzku firemní auto
  • přátelskou osobnost, která s námi bude kámoš i mimo práci a vtip jí není cizí

Co nabízíme?

  • 20 dní dovolené + 5 dní Sick Days navíc za úspěšné plnění + 1 den navíc za každý odpracovaný rok
  • za plnění plánů tučné odměny, odměníme tě zvlášť i za obchod
  • za přeplnění plánů dostaneš TÝDEN DOVOLENÉ NA HORÁCH a to i pro partnera/partnerku
  • teambuildingy
  • stravenkový paušál
  • po zaučení získáš flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • umožňujeme pracovat z domova dle domluvy
  • notebook a telefon je samozřejmostí, když to dobře půjde necháme ti auto k osobním účelům


  • termín nástupu: dle dohody, nejideálněji 6.4.2021
  • místo výkonu práce: centrum Prahy

    Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu miko@acjobs.cz.
    Těšíme se na pohovor s Vámi!

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu miko@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Kdo vám pomůže?

Martin Miko
Area Manager

+420778434002
miko@acjobs.cz
WhatsApp

Podobné inzeráty


Sdílet inzerát