Pokud chcete využívat svůj obchodní talent a mít možnost ovlivňovat výši svého příjmu, zajímáte se o oblast lidských zdrojů, nebojíte se komunikovat a jste odolní vůči stresu, pak hledáme právě Vás! Pro rozšíření našeho týmu hledáme kandidáty, kteří by se chtěli realizovat v prostředí největší české personální agentury na pozici: SALES CONSULTANT
Pracovní náplň
Náplň práce
• Vyhledávání vhodných uchazečů na zadané pracovní pozice
• Práce s databázemi uchazečů o zaměstnání, inzerce, selekce životopisů
• Denní komunikace s kandidáty, vedení pohovorů, testování uchazečů
• Udržování a rozvoj vztahu s klienty, komunikace požadavků na pracovní pozice
• Koordinační činnost mezi uchazeči o zaměstnání a zaměstnavateli, zprostředkování pohovorů
• Obchodní činnost: akvizice, vyjednávání obchodních podmínek spolupráce
Co požadujeme?
Požadujeme
• VŠ/SŠ vzdělání
• Komunikativní znalost anglického jazyka, další jazyk výhodou
• Zkušenosti z oblasti obchodu s provizním systémem odměn nutností!!
• Zájem o oblast personalistiky
• Aktivní přístup k práci
• Komunikační dovednosti, drive a vyjednávací schopnosti
• Řidičský průkaz sk. B
Co nabízíme?
Nabízíme
• Zajímavé platové ohodnocení ovlivnitelné výkonem bez horního limitu!
• Dynamickou a motivující práci
• Prostor pro karierní růst, seberealizaci
• Zaměstnanecké benefity (stravenky, sick days, odborné vzdělávání)
• Pracoviště v centru Brna
• Zázemí silné a stabilní společnosti
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu olomouc@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát