Máte zkušenost v administrativě, ideálně pak v logistice? Máte zkušenost s fakturací a obchodní administrativou? Můžete nastoupit takřka ihned? Pak nám neváhejte napsat! Do mezinárodní společnosti hledáme posilu na pozici: REFERENTKA ADMINISTRATIVY - BRNO
Pracovní náplň
- Zajištění nákupních objednávek
- Organizace přesunů zboží a řešení skladových zásob
- Spolupráce a komunikace s dodavately a partnery
- Správa fakturačních dokladů a jejich zpracování
- Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
- Iventura, reporting
Co požadujeme?
- VŠ nebo SŠ v oboru logistika, ekonomie, administrativa, nebo obchod
- Praxe v logistice, administravě alespoň 1 rok
- Znalost MS Office, ideálně pak Navision
- Zkušenosti s fakturací, obch.administrativou
- Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni porozumnění textu
- Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny SickDays
- Stravenky a multisport kartu
- Firemní akce
- Pružnou pracovní dobu
- Pozice je vhodná pro muže i ženy
- Nástup: CO NEJDŘÍVE
- Lokalita: Brno
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát