REFERENTKA ADMINISTRATIVY - BRNO

20000 - 25000 Kč

mzdové ohodnocení

Brno

Máte zkušenost v administrativě, ideálně pak v logistice? Máte zkušenost s fakturací a obchodní administrativou? Můžete nastoupit takřka ihned? Pak nám neváhejte napsat! Do mezinárodní společnosti hledáme posilu na pozici: REFERENTKA ADMINISTRATIVY - BRNO


Pracovní náplň

  • Zajištění nákupních objednávek
  • Organizace přesunů zboží a řešení skladových zásob
  • Spolupráce a komunikace s dodavately a partnery
  • Správa fakturačních dokladů a jejich zpracování
  • Řešení reklamací, kontrola dodržování termínů, urgence
  • Iventura, reporting

Co požadujeme?

  • VŠ nebo SŠ v oboru logistika, ekonomie, administrativa, nebo obchod
  • Praxe v logistice, administravě alespoň 1 rok
  • Znalost MS Office, ideálně pak Navision
  • Zkušenosti s fakturací, obch.administrativou
  • Znalost anglického jazyka alespoň na úrovni porozumnění textu
  • Bezúhonnost, pečlivost, spolehlivost

Co nabízíme?

  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny SickDays
  • Stravenky a multisport kartu
  • Firemní akce
  • Pružnou pracovní dobu

  • Pozice je vhodná pro muže i ženy
  • Nástup: CO NEJDŘÍVE
  • Lokalita: Brno

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Zasloužíte si kariéru, kterou budete milovat...

Získejte vše, co potřebujete k vybudování kariéry, která vám přináší radost a vzrušení.