Jsme leader outsourcingu backoffice a klientských center na trhu sociálních firem a rozšiřujeme náš tým!
Pracovní náplň
- Péče o svěřený tým zaměstnanců
- Realizace výběrových řízení
- Onboarding nových zaměstnanců
- Nastupování naší společnosti při jednáních se současnými partnery
Co požadujeme?
- Hledáme empatickou osobnost s min. maturitou a zkušenostmi s prací v kolektivu
- Znalost práce na PC
- Výborné komunikační schopnosti
- Zkušenost v personálním oboru výhodou
- Řidičský průkaz sk. B s vlastním vozidlem výhodou
- Samostatnost, flexibilita
- Ochota učit se a být součástí růstu společnosti
Co nabízíme?
- Volnou pracovní dobu
- Nástupní plat 18500 Kč
- Místo výkonu: Brno
- 20 dní dovolené + 10 dní sick days
- Bohatý benefit program
Pozice je na hlavní pracovní poměr na dobu určitou, úvazek 5 hodin denně.
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu prace@acjobs.cz.
Navštivte naše webové stránky www.acprace.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát