Už Vás nebaví prostředí velkého korporátu a stresová práce pro velké call centrum? Hledáte rodinnou atmosféru ve stabilní společnosti a umíte dobře německy? Pak neváhejte a reagujte na pozici: VEDOUCÍ CALL CENTRA s NJ (až 40.000 Kč)
Pracovní náplň
- vedení 2členného týmu zákaznické podpory pro ČR/SR
- samotná práce operátora pasivní zákaznické linky (nejčastěji reklamace, dotazy zákazníků)
- nastavování a kontrola KPI podřízených
- zastřešení komunikace s mateřskou centrálou v němčině
- optimalizace procesů zákaznického servisu společně s mateřskou společností
Co požadujeme?
- min. SŠ vzdělání (zaměření není podstatné)
- praxi na vedoucí pozici v call centru
- komunikaci v německém jazyce, neměl/a by ses bát mluvit
- extrovertního člověka se schopností řešit stresové situace s úsměvem
- příjemné vystupování a smysl pro humor
Co nabízíme?
- zázemí stabilní nadnárodní společnosti
- zkrácený úvazek (6-7 hodin týdně)
- 5 dní dovolené navíc
- 13. mzda (vyplácena půlročně)
- multisportka, dárkové karty a slevy na produkty
- firemní akce a večírky
- vstupní zaškolení a případná další školení
- rodinnou atmosféru na pracovišti (malý tým)
- možnost nástupu: IHNED, ale rádi si počkáme:)
- místo pracoviště: BRNO
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát