Máte zkušenosti s administrativní podporou ředitele ekonomického nebo obchodního oddělení? Domluvíte se bez problému anglicky nebo německy? Základní účtování máte v malíčku? Pak hledáme právě Vás!! Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: ASISTENTKA ŘEDITELE Praha-východ
Pracovní náplň
- administrativní podpora ředitele ekonomického oddělení
- zakládání smluv a objednávek
- zadávání faktur do interního účetního systému
- správa datové schránky
- komunikace s dodavateli (z ČR i ze zahraničí)
- pravidelný reporting
Co požadujeme?
- Min. SŠ vzdělání
- praxi na obdobné pozici
- pokročilou znalost anglického nebo německého jazyka (komunikace se zahraničními pobočkami)
- základy účetnictví
- uživatelskou znalost práce s PC
Co nabízíme?
- 13. mzdu
- 5 týdnů dovolené
- odborné vzdělávání a jazykové kurzy
- pružnou pracovní dobu
- příspěvky na stravování a na sport
- penzijní připojištění
- nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
- místo výkonu práce – Praha-východ
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát