TECHNICKÁ PODPORA KLIENTA

Neaktivní nabídka

mzdové ohodnocení

Chcete být technickou online podporou pro zákazníka? Úzce spolupracovat s R&D týmem, zdali se dají splnit požadavky klienta? Máte zkušenosti, znalosti chladicích a mrazicích produktů? Jestli Vás tato pozice zaujala, budeme se těšit na zaslané CV!


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

  • zajišťovat online technickou podporu pro zákazníka
  • rozhodovat o reálnosti zvláštních přání klientů, řešit případné změny
  • řešit development request, technickou specifikaci, kalkulace, kusovníky apod.
  • úzce spolupracovat v rámci projektového týmu

Co požadujeme?

  • SŠ/VOŠ/VŠ
  • anglický nebo německý jazyk na minimálně středně pokročilé úrovni
  • povědomí o technice chladicích produktů
  • technické myšlení, umět číst technickou dokumentaci

Co nabízíme?

  • více než 25 dní dovolené
  • motivující finanční odměny
  • flexibilní pracovní dobu
  • příspěvek na penzijní/životní pojištění
  • další benefity

  • místo výkonu práce: Rokycansko

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu plzen@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.