ASISTENTKA ŘEDITELE s AJ Praha-Východ

Neaktivní nabídka

33000 - 40000 Kč

mzdové ohodnocení

Praha-východ

Pohybujete se v oblasti administrativy? Jste pečlivý a komunikační člověk, který se nebojí nových výzev? Překládání dokumentů do angličtiny je pro Vás hračkou? Ovládáte MS Excel na velmi dobré úrovni? Tak jste to právě Vy! Strojírenská společnost s celosvětovou působností hledá posilu do svého týmu na pozici:


Reagujte! Budete mezi prvními.

Pracovní náplň

  • administrativní a organizační vedení agendy ředitele nákupu
  • organizace porad a vytváření zápisů
  • překlady dokumentů z a do angličtiny
  • spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti
  • pravidelný reporting

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • víceletou praxi v oblasti administrativy
  • anglický jazyk na velmi dobré komunikační úrovni (denní využití)
  • znalost MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, funkce) podmínkou
  • komunikativnost, pečlivost, organizační schopnosti

Co nabízíme?

  • týden dovolené navíc
  • dotované stravování
  • vzdělávací kurzy
  • prostor pro další osobní a profesní růst
  • termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
  • místo výkonu práce: Praha-Východ (20 minut autem/autobusem od metra Kobylisy)

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.