Pohybujete se v oblasti administrativy? Jste pečlivý a komunikační člověk, který se nebojí nových výzev? Překládání dokumentů do angličtiny je pro Vás hračkou? Ovládáte MS Excel na velmi dobré úrovni? Tak jste to právě Vy! Strojírenská společnost s celosvětovou působností hledá posilu do svého týmu na pozici:
Pracovní náplň
- administrativní a organizační vedení agendy ředitele nákupu
- organizace porad a vytváření zápisů
- překlady dokumentů z a do angličtiny
- spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti
- pravidelný reporting
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- víceletou praxi v oblasti administrativy
- anglický jazyk na velmi dobré komunikační úrovni (denní využití)
- znalost MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, funkce) podmínkou
- komunikativnost, pečlivost, organizační schopnosti
Co nabízíme?
- týden dovolené navíc
- dotované stravování
- vzdělávací kurzy
- prostor pro další osobní a profesní růst
- termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
- místo výkonu práce: Praha-Východ (20 minut autem/autobusem od metra Kobylisy)
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu praha@acjobs.cz
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát