Zajímáte se o oblast lidských zdrojů, obchodní aktivity Vám nejsou cizí a naplňuje Vás úspěch z dosaženého cíle? Pak jste ten pravý člověk, kterého hledáme na pozici: PERSONÁLNÍ KONZULTANT/OBCHODNÍK
Pracovní náplň
- zpracovávání informací v interním systému na denní bázi
- vyhledávání vhodných kandidátů dle zadání klienta
- komunikace s klienty v souladu s interními směrnicemi
- vyhledávání nových obchodních příležitostí
- plnění plánu
Co požadujeme?
- maximální nasazení a odhodlání k dosažení cíle
- odolnost vůči stresu
- obchodní, nebo prodejní dovednosti
- administrativní zdatnost (práce s PC v MS Office a sociálními sítěmi jsou základem)
- výbornou češtinu, angličtina k tomu je výhodou
Co nabízíme?
- práci na HPP
- možnost kariérního a osobního růstu
- vypracovaný systém zaškolování
- vybavenou kancelář
- řadu zaměstnaneckých benefitů, jako např. pružnou pracovní dobu, volné pátky, Sick days, dovolenou navíc, stravenky, dotované rekreační pobyty a řadu dalších výhod
- Místo pracoviště: Ostrava
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu ostrava@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát