Běžnou administrativu zvládáte levou zadní? Komunikace v němčině pro Vás není problém? Znáte základy účetnictví alespoň ze školy a máte zkušenost se zadáváním dat? Tak je tato pozice určena přímo Vám! Mezinárodní výrobně-průmyslová společnost hledá kolegyni na pozici: INTERNÍ REFERENT/KA PRO OBCHODNÍ TÝM s NJ (33-38.000 Kč)
Pracovní náplň
- administrativní zpracován objednávek
- zpracování pohledávek a reklamací
- spolupráce s centrálou v Německu
- zadávání dat a nových artiklů v systému SAP
- administrativní podpora obchodního oddělení
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
- praxi minimálně 1 rok na obdobné pozici (referent/ka, pracovník v administrativě)
- pokročilou aktivní úroveň NJ (komunikace se zahraničními klienty)
- zkušenost se SAP výhodou
- uživatelskou znalost práce s PC
- pečlivost, samostatnost a flexibilitu
- řidičský průkaz sk. B
Co nabízíme?
- 13. mzdu
- 5 týdnů dovolené
- odborné vzdělávání a jazykové kurzy
- pružnou pracovní dobu
- příspěvky na stravování a na sport
- penzijní připojištění
- nástup od 1.8.2019
- místo výkonu práce – Praha Východ
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu salespraha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát