Máte zkušenosti s controllingem a s tvorbou ferecastů? Jste analyticky nastavení a naplňuje Vás práce s rozsáhlými daty? Bavilo by Vás spolupracovat s HR oddělením a zároveň byste byli pravou rukou oddělení financí? Tak hledáme právě Vás! Pro mezinárodní obchodní společnost hledáme kolegu(-yni) do HR oddělní na pozici: SPECIALISTA CONTROLLINGU s AJ (HR ODDĚLENÍ)
Pracovní náplň
- příprava a zpracování personálních a mzdových reportů dle KPI’s
- úzká spolupráce s finančním oddělením
- příprava forecastů a finančních plánů
- controlling (faktury, platby, finanční transakce apod.)
- vytváření analýz a prezentací
- aktivní spolupráce na projektech v rámci HR oddělení
- spolupráce v rámci agendy odměňování
Co požadujeme?
- VŠ vzdělání (ekonomického směru)
- pokročilou úroveň AJ
- pokročilou znalost MS Excel (kontingenční tabulky, VLOOKUP)
- praxi na podobné pozici výhodou (controlling, tvorba forecastů)
- analytické myšlení a smysl pro detail
- zálibu v práci s daty, čísly a tabulkami
Co nabízíme?
- 5 týdnů dovolené
- 5 sick days
- možnost home office
- příspěvek na dovolenou, volný čas
- penzijní připojištění
- individuální rozvržení pracovní doby
- nástup ideálně IHNED (případně dle dohody)
- místo výkonu práce: Beroun
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu salespraha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát