Jste komunikativní typ člověka, který umí pracovat systematicky? Administrativa Vás baví a cítíte se v ní jako ryba ve vodě? Chcete se realizovat v nadnárodní společnosti? Pak neváhejte zaslat svůj životopis! Společnost působící v Brně hledá novou posilu do svého týmu a to na pozici: ADMINISTRATIVNÍ REFERENT - BRNO
Pracovní náplň
- řešení objednávek
- fakturace
- práce se smlouvami a zavádění dodatků
- zpracování objednávek
- komunikace se zákazníky
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání
- praxe v administrativě min. 1 rok
- znalost balíčku MS Office
- zkušenosti s fakturacemi a organizací dodávek zboží zákazníkovi
- zodpovědného člověka se smyslem pro pořádek
Co nabízíme?
- zajímavé práce a fajn kolektiv
- půlroční bonus ve výši jednoho měsíčního platu
- 3 dny dovolené nad rámec zákoníku práce
- 2 dny zdravotního volna
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- stravenky
- termín nástupu: IDEÁLNĚ IHNED!
- místo výkonu práce: Brno - Vinohrady
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu sales@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát