VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU Praha (45-55.000 Kč)

Neaktivní nabídka

45000 - 55000 Kč

mzdové ohodnocení

Praha hl. Město

Máte zkušenost s vedením lidí/týmu v zákaznickém servisu nebo z HelpDescu z větší případně korporátní společnosti? Jste komunikativní, rádi přicházíte s novými nápady, jak se dají věci dělat efektivněji a jste organizačně schopný? Hledáte stabilní práci v přátelském prostředí? Pak je tato pozice určena právě Vám! Nadnárodní retailová společnost hledá posilu do zákaznického servisu na pozici: VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU Praha (45-55.000 Kč)


Pracovní náplň

  • vedení menšího týmu lidí, který zodpovídá za vyřizování telefonátů, emailů a zpracování objednávek
  • zodpovědnost za fungování zákaznického servisu a zvyšování kvality práce
  • komunikace a úzká spolupráce s dalšími odděleními - e-commerce, nákup, obchod, IT
  • proaktivní přístup vedoucí ke zlepšování vnitřních procesů, jejich automatizace
  • předjímání problémů, návrhy řešení
  • předávání know how v B2C komunikaci
  • monitoring konkurence

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
  • předchozí zkušenost na obdobné pozici (zákaznický servis, HelpDesk)
  • dobrou znalost buď AJ nebo NJ (komunikace se zahraničním vedením)
  • pokročilou znalost MS Excel (VLOOKUP, kontingenční tabulky)
  • orientaci na sociálních sítích
  • analytické myšlení, zkušenosti s vedením lidí, samostatnost, proaktivnost

Co nabízíme?

  • práci v přátelském stabilním prostředí
  • flexibilní pracovní dobu
  • prostor pro rozvoj osobního potenciálu
  • zaměstnanecké slevy
  • dovolenou až 5 týdnů
  • stravenky
  • nástup – možný IHNED nebo dle dohody
  • práci v dostupné lokalitě Praha – Zličín (kousek od metra)

Další informace

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu salespraha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!

Doporuč inzerát

Tento web je chráněn reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.

Podobné inzeráty