Jste proaktivní, máte dobré komunikační a organizační schopnosti a ovládáte angličtinu na komunikativní úrovni? Chcete pracovat v mezinárodní společnosti? Máte alespoň krátkodobou praxi v administrativě? Pak hledáme právě Vás! Nadnárodní IT společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: OFFICE ASSISTANT s AJ Praha (27-35.000 Kč)
Pracovní náplň
- zabezpečení hladkého chodu kanceláře
- zodpovědnost za veškeré organizační záležitosti související s přijímáním návštěv
- podpora mezinárodního marketingového oddělení se sídlem v zahraničí
- administrace, správa pošty, organizace interních školení
- správa kalendářů – plánování meetingů a služebních cest (zajištění letenek, ubytování)
- zajištění potřebných přístupů a vybavení pro nováčky, správa jejich dokumentace
- přímá komunikace s managementem společnosti a dalšími odděleními ve společnosti
- spolupráce s týmem v zahraničí
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- pokročilou znalost anglického jazyka slovem i písmem
- předchozí zkušenosti na administrativní pozici v korporátní společnosti
- pokročilou znalost MS Office
- dobré organizační schopnosti, flexibilitu, proaktivní přístup
Co nabízíme?
- možnost osobního a profesního rozvoje
- týden dovolené navíc
- příspěvek na vzdělávání
- Multisport kartu
- příspěvek na penzijní připojištění
- termín nástupu: IHNED (nebo dle domluvy)
- místo výkonu práce Praha 5
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu salespraha@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát