Servisní a bezpečnostní agentura přijme nového kolegu do provozně- administrativního oddělení. Předchozí praxe není nutná, pečlivé zaučení je samozřejmostí.
Čeká na vás práce v menším příjemném kolektivu.
Pracovní náplň
- kompletní správa objednávek spotřebního a provozního materiálu
- správa datových schránek
- evidence písemností a CCS karet
- péče o sklad výstroje
- zadávání inzerce na pracovní portály
- komunikace s MSSZ a mzdovým oddělením
- práce s PC (MS Office – především MS Excel)
- další drobná administrativa
Požadujeme
- samostatnost a spolehlivost
- schopnost rychle se učit
- dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel, MS Word)
- SŠ vzdělání
- pozice je vyhrazená pro OZP/OZZ
- zkušenosti s prací v administrativě výhodou, nikoliv podmínkou!
- nástup ihned
Nabízíme
- malý příjemný kolektiv
- mzdu dohodou
- práci na HPP
- zázemí na pracovišti
- telefon
- korektní jednání a precizní zaučení
- stravenky
- místo výkonu práce: Brno – Líšeň
- pozice je VYHRAZENÁ pro OZP/OZZ
V případě zájmu nás kontaktujte emailem na inzerce@cbacorp.cz. Bližší informace k vykonávané práci Vám poskytneme při osobním pohovoru.
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu janatova@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát