Chcete pracovat s nejnovější verzí SAP? Společnost Tieto je předním dodavatelem špičkových řešení, postavených na bázi SAP/4Hana. Svým zákazníkům dodává ucelená řešení, nezůstává však jen u projektů a implementací. V Tieto rádi investují do nových technologií a funkcionalit, které SAP přináší a tyto pak dále nabízejí svým zákazníkům. Máte zájem se dozvědět více? Pak mě neváhejte zkontaktovat!
Pracovní náplň
- Přijímání podnětů od zákazníků formou ticketů, emailů či telefonátů
- Investigace a doplnění hlášení od zákazníků, řešení vzniklých situací či jejich eskalace
- Prioritizace práce na základě dohodnutých SLA
- Řešení incidentů, changes atd.
- Poskytování poradenství zákazníkům
- Možný přesah i do samotné projektové
Co požadujeme?
- Znalost SAP a jeho modulů (zaměření pozice dle modulů: SD, MM, PP, FI/CO, SAP CRM)
- Zkušenosti se support modelem – change management, request management, incident management
- Zkušenost s prací s ticketovacími nástroji
- Analytické myšlení, chuť investigovat zadané úkoly a pracovat na rozvoji produktu
- Pokročilou znalost anglického jazyka (znalost němčiny je výhodou)
Co nabízíme?
- Příjemné pracovní prostředí
- Severskou firemní kulturu
- Profesní i karierní růst, možnost podílet se na velkých projektech
- Práci v moderní IT společnosti s moderními technologiemi
- Zajímavý mix benefitů
Místo výkonu práce: Brno nebo Ostrava
Další informace
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu industry@acjobs.cz.
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Doporuč inzerát